Το Αμάρτημα της μητρός μου στο θέατρο

6 thoughts on “Το Αμάρτημα της μητρός μου στο θέατρο

  1. Ο/Η Φοίβος Τσικλιάς λέει:

    αν είχαμε χρόνο (δηλ. αν δεν ήμασταν στη Γ’ λυκείου) και χρήματα (δηλ. αν δεν ήμασταν στο ΔΝΤ) θα πήγαινα στην Αθήνα να τη δω…! πιστεύω πως αξίζει, σκηνοθετεί και παίζει ο αγαπημένος μου Ηλίας Λογοθέτης….!!!! τι να κάνουμε; NEXT YEAR 😦

  2. Αν έρθει στη Θεσσαλονίκη, ίσως καταφέρουμε να πάμε να τη δούμε. Πιστεύω πως θα έχουμε χρήματα για μια θεατρική παράσταση!

    • Ο/Η Φοίβος Τσικλιάς λέει:

      εάν είναι στη Θεσσαλονίκη βέβαια (ειδικά η συγκεκριμένη)…!!!

      • Ο/Η Φοίβος Τσικλιάς λέει:

        Με την εξουσία που μου έδωσαν οι συμμαθητές μου (κακό της κεφαλής τους) ονομάζω εσένα κ.Δουλιάκα Γεώργιε επίτιμο μαθητή του 2ου Γενικού Λυκείου Κατερίνης για κάθε νόμιμη χρήση.
        Μετά τιμής,
        η Α.Ε. , ο Ε.Θ. κ’ Α. Αντιπρόεδρος του 2ου ΓΕ.Λ. Κατερίνης
        ΦΟΙΒΟΣ ΤΣΙΚΛΙΑΣ

Σχολιάστε

